مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تجربه مشتریان خرده فروشی از آینده خرید

تجربه مشتریان خرده فروشی از آینده خرید

آنتونی ولفر از شرکت اوراکل توضیح می دهد که چرا تجربه خرید مشتریان بزرگترین مزیت رقابتی را به خرده فروشان ارائه می دهد.

مشتریان شما امروزه با ظهور تلفن های هوشمند ،در نوک انگشتان خود از قدرت ، اطلاعات و انتخاب بی سابقه ای برخوردار هستند. در نتیجه ، انتظارات آنها بیش از هر زمان دیگری است.


این مشتریان مدرن – که بسیاری از آنها متولدین هزاره جدید هستندو تلفن همراهشان همیشه در کنارشان است - فارغ از اینکه تعامل آنها در چه جایی انجام می شود ، انتظار همان تجربه خرده فروشی سابق را دارند. چه آنلاین باشد ، چه در فروشگاه ، چه در برنامه تلفن همراه یا شبکه های اجتماعی.


اگر در هر یک از این انتظارات کوتاه بیایید ، مشتریان شما برای رقبا به طور بالقوه به یک تعداد گزینه بهتر تبدیل می شوند. و در یک فضای خرده فروشی سریع و پر رقابت ، این خطری نیست که بتوانید بپذیرید.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


به نفع خود کار کنید


در حال حاضر ، تجربه مشتری بالقوه بزرگترین مزیت رقابتی شماست.


برای اینکه تجربه مشتری یکپارچه را ایجاد کنید ، باید سیستم عامل ها و برنامه های دیجیتال را در مرکز فعالیت های خود قرار دهید.


با تفکر ، اقدام و یک سازمان خرده فروشی دیجیتال ، می توانید انقلابی در تجربه مشتری ایجاد کنید ، با قیمت گذاری پویا ، پیشنهادات بهتر تحویل در محل ، خدمات با ارزش افزوده و موارد دیگر مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید.


و شما هم اکنون باید این کار را انجام دهید: 80٪ از سازمان های بزرگ جهانی از قبل تیم های تحول دیجیتال را در اختیار دارند.


بنابراین چگونه خرده فروشانی مانند شما می توانند به مشتری نزدیک شوند ، بدون توجه به اینکه در کجا هستند و چه کاری انجام می دهند ، تجربیات غنی و مرتبط مورد نیاز خود را به آنها ارائه دهند و برای نیازهای آنها ضروری باقی بمانند؟


"با تفکر ، اقدام و یک سازمان خرده فروشی دیجیتال ، می توانید انقلابی در تجربه مشتری ایجاد کنید ، با قیمت گذاری پویا ، پیشنهادات در محل ، خدمات با ارزش افزوده و موارد دیگر مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید."


استفاده از فن آوری های جدید یک نقطه شروع عالی است. نوآوری هایی مانند هوش مصنوعی ، ربات های چت و یادگیری ماشینی مشتریان را قادر می سازد جزئیات بیشتری در مورد محصولات کسب کنند، این ها به شما کمک می کنند تا تصمیمات مشتری را ردیابی کنید و تجربه صمیمی تری را ارائه دهید.



به عنوان مثال ، والمارت ایده ای برای یک انبار شناور دارد که می تواند از طریق هواپیماهای بدون سرنشین تحویل دهد.


در همین حال ، از نگرشی مبتنی بر داده می توان برای هدایت مشتری ، افزودن ارزش به خریدها ، تبدیل مرور به فروش و ارائه پیشنهادات یا پیشنهادات متناسب استفاده کرد.


این تجزیه و تحلیل همچنین می تواند به شما در درک ردپای دیجیتالی مشتری ، کاهش رها کردن سبد، فریب مرورگرها و تشویق خریدهای مکرر کمک کند.


و یک زنجیره تامین دیجیتال چابک ، می تواند با پیش بینی تقاضا سازگار شود و زمان لازم برای آوردن محصولات به قفسه ها را کاهش دهد.


"نوآوری هایی مانند هوش مصنوعی ، ربات های چت و یادگیری ماشینی به مشتریان امکان می دهد جزئیات بیشتری در مورد محصولات بدست آورند ، به شما کمک کنند تصمیمات مشتری را ردیابی کنید و تجربه صمیمی تری را ارائه دهید"


شما نباید در اینجا متوقف شوید.


افراد شما جوهره تجربه مشتری شما هستند ، بنابراین شما باید مهارت های دیجیتال مناسب را جذب ، جذب و حفظ کنید و با یک نیروی کار خرده فروشی پراکنده درگیر شوید.


گزارش تحقیق برای تجربه خرید مشتریان نسل بعدی - تصمیمات دیجیتال برای خرده فروشی ، برای سازگاری موفقیت آمیز با یک چشم انداز خرده فروشی جدید و خدمات موثر به مشتری مدرن ، حقایق ، ارقام و بینش هایی را برای پشتیبانی از روند تصمیم گیری شما ارائه می دهد.


پی نوشت :آنتونی رفاه مدیر توسعه فروش خرده فروشی در اوراکل است.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده